23.-25.10.2013 - 3-Day London Pass

28. července 2015 v 22:03 | Enny |  Cestopisně
Aneb navštívit toho co nejvíce. V co nejkratším čase. A užít si to! :D

Když výlet do Londýna nabral tehdy nečekaně reálných tvarů, narazila jsem na jednu stránku, která nám ve výsledku ušetřila dost peněz! A jak už i název článku říká, jednalo se o London Pass!
Opravdu vřele doporučujeme!
Jde o to, že si dle délky svého pobytu (nabízejí 1, 2, 3, 6 nebo 10 denní) můžete zakoupit kartičku, která vás dostane do snad skoro všech atrakcí a to opravdu za zlomek ceny. Mají i variantu s travel card, pokud nechcete pořád myslet na dobíjení Oysterky. :D
Jen pro příklad: za 3-denní Pass byste teď zaplatili 76.50 liber. Ale pokryje vám vstupné do výše 270 liber! K tomu dostanete knížku s popisem a seznamem všech památek, kam vás Pass dostane (+ na mnoha místech máte přednostní vstup). Ukážete kartičku, dají vám vstupenku, objevujete a užíváte si! Šla bych do toho znova! :D
Momentáně už nabízejí passy do mnoha dalších měst! Tehdy měli mám pocit jen London a Paříž.

Ale dost. Pojďme na fotky a zážitky. :D
Tolik jsme zaplatily my za tři 3-denní propustky. :)

Kartičky jsme si vyzvedly už v pondělí s tím, že na ně pojedeme od středy.
Před odjezdem jsme s Andy hooodně plánovaly a vypisovaly, co všechno chceme vidět a kam zajít. Co nevěděl Bloud bylo, že mají v nabídce i něco krapet děsivého. :D A my jí to s Andy zatajily. :D
První zastávkou totiž byl 23.10.2013 The London Bridge Experience & The Tombs.
Samozřejmě, jakmile jsme vylezly z metra, stál tam chlápek v převleku = Bloud začíná tušit, co se na ní chystá. Ale šla do toho odvážně s náma. :D
Malé přiblížení toho, co nás čekalo:

Bloud se netěší, Andy nadšená, já fotila. :D
Co se týče atrakce, řekla bych, že určitě stojí za to navštívit. První částí je herecky pojmutá prohlídka historie Londýna a London Bridge. Poté ti odvážnější můžou do London Tombs. Pouští tam po skupinkách, musíte se držet za ramena osoby jdoucí před vámi a ačkoliv to asi nebude nejvíce nejstrašidelnější zážitek na světě... asi bych tam znova nešla. :D
Víte, že vás tam určitě něco bafne a že to asi nebude celý úplně příjemný, ale když za váma přes minutu běží týpek s motorovou pilou ažcítíte za krkem ten teplý vzduch z ní, nebo vám za krkem sípe slečna vypadající jako zombie verze Samary z kruhu... Díky, díky, díky, odcházím. :D Ještě teď mě mrazí. :D
Ale přežily jsme, nenechali si nás tam!

Naše kroky vedly dále pěšourem k Temži.
V dálce už jde vidět Tower Bridge.

The Shard v pozadí.

Tower Bridge <3

Šlápni na to, ať nám vlajou vlasy! :D
Vtipný bylo, že kolem nás zrovna procházela nějaká skupinka teenagerů - samozřejmě Čechů, evidentně na školním výletě. My se hlasitě smály a bavily a oni jen opovržlivě - To jsou jako Češky? - Ano, ku*va! A co má být?! To, že vy berete svůj výlet jako nudnou poznávačku neznamená, že to tak musí brát i ostatní. Ach, ty předsudky.

Fotek s tímto mostem bude víc. :D

Křižník HMS Belfast

A pokračujeme v krasojízdě. :D

Penguin trio :)

Cestou necestou, hledaly jsme nějakou restauraci a natrefily na super italskou - Zizi. Daly si véču, vínko a pak vyrazily zpět do už potemnělého Londýna.

Uchozené jsme pak dorazily k Bloudíkovi domů a padly za vlast.

24.10.2013 - Bloud v práci, takže bylo na nás s Andy vymyslet, co podnikneme. Počasí opět parádní, volba tedy padla na St. Paul's Cathedral, Millenium Bridge (fanoušci Harryho Pottera přes něj prostě musí, že :D), The Globea odpoledne pak sraz s Bloudem v Camden Town a hurá do ZOO na tučňáky! :)
St.Paul's Cathedral. Něco neskutečného! Zvenku i zevnitř. Uvnitř se bohužel nesmí fotit a my to respoktovaly, ale můžete vyšplhat pak až nahoru na vyhlídku a pak i ven. Měly jsme fakt krásně slunečno, takže výhled fantastický! Ještě, že jsme nekoupily lístky i na London Eye, byly by zbytečný. :D

Šílenci!

Millenium Bridge je hned naproti katedrály a vede přímo k The Globe - divadlu Shakespeara! :)

Uvnitř divadla

Pak jsme ještě měly dost času, tak jsme s Andul zapadly do jedné řecké restaurace hned u řeky a nadlábly se, protože pak nás čekala cesta do Camden Town a pak pěšky do Regent's Park za zvířátky...
ZOO! Dorazily jsme tam sice asi hodinu před zavíračkou, ale neřešily jsme! Zašly jsme do Reptile House, k tygrům, gorilám a hlavně! - stihly jsme krmení tučňáků! <3
Otázka za tři bludišťáky, kdo poznává? :D

Malá nápověda. :D

A ještě jízdu na tomto kolotoči jsme stihly. BOŽÍ! :D Pán, co kolotoč obsluhoval z nás sice musel mít solidní prdel, ale my byly jak malé a smály se celou jízdu!

Tučňákovic působiště

Tři penguíni jdou, v řadě za sebou. :D

Andy a Tabby

Tabby a já :D

A ne, taky si nás tam nenechali! :D

26.10.2013, neboli náš poslední den s London Pass. Sjely jsme metrem k Big Ben, protože nám pak odtama vyjížděla hop-on/hop-off loď. Prošly jsme se kolem parlamentu, navštívily Westminster Abbey a pak hurá po Temži směr Tower of London.

Výhled na London Eye z lodě.

První zastávka - Tower of London a korunovační klenoty.

A pak hurá chytit další spoj a vyplout směr Greenwich.

A jsme tam! Nultý poledník nám zavřeli před nosem, ale who cares, když je takový výhled.

Jelikož plavby nebyly bohužel :D nonstop, musely jsme se vydat zpět. Ale čekala nás plavba pomalu ožívajícím večerním Londýnem!

A návrat na místo výjezdu. :)

Všechny ty tři dny byly úžasné. Viděly jsme toho spoustu, zažily jsme ještě víc! Mám nesčetně vzpomínek, které mi vždycky vytvoří úsměv na tváři a zároveň navodí pocit melancholie, protože bych tak moc chtěla zpátky! :D
Noční osvětlený Londýn je nádherný. Celkově ho mám s každou další návštěvou raději a raději. Takže... snad se opět brzy poštěstí a já se tam znovu podívám. :)

Do konce víkendu snad zpracuji (konečně :D) fotky z HP Tour! :) A tím se uzavře taky náš výlet do Londýna. :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.